
Με τη νέα υπηρεσία helpdesk πραγματοποιείται συστηματική καταγραφή των αναγκών των χρηστών μέσω των αιτημάτων που υποβάλλουν. Το θεματικό περιεχόμενο των αιτημάτων αλλά και ο χρόνος και ρυθμός άφιξης αυτών, παρέχουν σημαντική πληροφορία που σχετίζεται άμεσα με τις απαιτήσεις εξυπηρέτησης των χρηστών. Επιπλέον, οι ρυθμοί και οι χρόνοι απάντησης των τεχνικών αποτυπώνουν τη δυνατότητα εξυπηρέτησης του Τμήματος. Όλα τα παραπάνω στοιχεία μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την αξιολόγηση της υπάρχουσας δομής και λειτουργίας του Τμήματος Δικτύων-Διαδικτύου.
Συνοψίζοντας τα παραπάνω, η νέα υπηρεσία helpdesk παρουσιάζει τα εξής πλεονεκτήματα :
- Επιτάχυνση των διαδικασιών εξυπηρέτησης
- Διαρκής ενημέρωση των χρηστών για την εξέλιξη των αιτημάτων τους
- Καταγραφή των αναγκών των χρηστών
- Καταγραφή των αναγκών εξυπηρέτησης του ΤΔΔ
- Αξιολόγηση της δομής και λειτουργίας του ΤΔΔ