Γ.Π.Α.

Επικοινωνία

Αιτήσεις - Οδηγίες

Ιστολόγια

Φόρουμ

Ανακοινώσεις

Helpdesk

Η υπηρεσία helpdesk παρέχει τη δυνατότητα στο Διοικητικό και Εκπαιδευτικό Προσωπικό του Πανεπιστημίου να αποστέλλει προς το Γραφείο Δικτύων-Διαδικτύου ηλεκτρονικά αιτήματα εξυπηρέτησης. Τα αιτήματα αυτά κατηγοριοποιούνται με βάση το περιεχόμενό τους και επεξεργάζονται άμεσα από τους τεχνικούς.
 
Οι χρήστες επιλέγοντας το σύνδεσμο «Yποβολή αιτήματος» μπορούν να εμφανίσουν την κατάλληλη φόρμα επικοινωνίας. Στη συνέχεια, θα πρέπει να συμπληρώσουν τα εμφανιζόμενα πεδία και να πατήσουν το πλήκτρο αποθήκευση προκειμένου να γίνει καταχώριση της αίτησής τους. Τα αιτήματα κατατάσσονται αυτόματα σε δύο κατηγορίες (αποσταλθέντα και παραληφθέντα). Η πρόσβαση σε κάθε μία από αυτές τις κατηγορίες γίνεται μέσω του μενού «Λειτουργίες χρηστών». Κατ' αυτόν τον τρόπο, μπορεί εύκολα κανείς να παρακολουθεί την εξέλιξη των αιτημάτων του.
 
Η ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΕΘΕΙ ΣΕ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ