Γ.Π.Α.

Επικοινωνία

Αιτήσεις - Οδηγίες

Ιστολόγια

Φόρουμ

Ανακοινώσεις

Helpdesk

Η υπηρεσία helpdesk παρέχει τη δυνατότητα στο Διοικητικό και Εκπαιδευτικό Προσωπικό του Πανεπιστημίου να αποστέλλει προς το Γραφείο Δικτύων-Διαδικτύου ηλεκτρονικά αιτήματα εξυπηρέτησης. Τα αιτήματα αυτά κατηγοριοποιούνται με βάση το περιεχόμενό τους και επεξεργάζονται άμεσα από τους τεχνικούς. Οι χρήστες επιλέγοντας το σύνδεσμο υποβολή αιτήματος μπορούν να εμφανίσουν την κατάλληλη φόρμα επικοινωνίας. Στη συνέχεια, θα πρέπει να συμπληρώσουν τα απαραίτητα πεδία και να πατήσουν το πλήκτρο αποθήκευση προκειμένου να γίνει καταχώριση της αίτησής τους. Τα αιτήματα κατατάσσονται αυτόματα σε τρεις κατηγορίες (υποβληθέντα, διεκπεραιωθέντα, και εκκρεμούντα). Η πρόσβαση σε κάθε μία από αυτές τις κατηγορίες γίνεται μέσω του μενού "Λειτουργίες χρηστών". Κατ' αυτόν τον τρόπο, μπορεί εύκολα κανείς να παρακολουθεί την εξέλιξη των αιτημάτων του.

Με τη νέα υπηρεσία helpdesk πραγματοποιείται συστηματική καταγραφή των αναγκών των χρηστών μέσω των αιτημάτων που υποβάλλουν. Το θεματικό περιεχόμενο των αιτημάτων αλλά και ο χρόνος και ρυθμός άφιξης αυτών, παρέχουν σημαντική πληροφορία που σχετίζεται άμεσα με τις απαιτήσεις εξυπηρέτησης των χρηστών. Επιπλέον, οι ρυθμοί και οι χρόνοι απάντησης των τεχνικών αποτυπώνουν τη δυνατότητα εξυπηρέτησης του Τμήματος. Όλα τα παραπάνω στοιχεία μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την αξιολόγηση της υπάρχουσας δομής και λειτουργίας του Τμήματος Δικτύων-Διαδικτύου.

Συνοψίζοντας τα παραπάνω, η νέα υπηρεσία helpdesk παρουσιάζει τα εξής πλεονεκτήματα :

 

  • Επιτάχυνση των διαδικασιών εξυπηρέτησης
  • Διαρκής ενημέρωση των χρηστών για την εξέλιξη των αιτημάτων τους
  • Καταγραφή των αναγκών των χρηστών
  • Καταγραφή των αναγκών εξυπηρέτησης του ΤΔΔ
  • Αξιολόγηση της δομής και λειτουργίας του ΤΔΔ